tisdag 2 april 2013

Pil till salu

foto: Ulrika Ottvall / www.dona.nu
Foto: Ulrika Ottvall
Vilken härlig helg vi fick! Här var det sol och trädgårdsväder och aldrig har det väl varit så skoj att kratta ris.
Mycket pinnar blev det också när årets pil skördades. Så mycket att jag inser att jag behöver dela med mig. Dels har jag pil kvar från i fjol som fungerar utmärkt att fläta med efter blötläggning. Årets nyskördade pil kan användas direkt för den som vill ha grönskande prydnader - eller vill slippa blötlägga före flätning. Tjocklek och längder varierar, men det går att plocka ihop efter önskemål. All pil har den mörka, fina färgen som på bilden. Pris efter överenskommelse. Helst byter jag mot perenner, plantor eller fina frösådder : )

Ha en härlig vecka ♥

Mejla mig om du har frågor, se adress till höger. Jag finns strax utanför Hässleholm i nordöstra Skåne.

1 kommentar:

  1. En härlig vecka till dig också!
    Njuter av alla vackra trädgårdsbilder!
    Ha det fint
    kram Tina

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!