tisdag 16 juli 2013

Snyggt samlat - loppistips!

Bild tidigare publicerad i Allas
Någon väckarklocka behövs då rakt inte när det är sommar och ledigt. Men just nu råkar jag tycka att det är vansinnigt snyggt med väckarklockor och som den loppisälskare jag är har det blivit en liten samling av bara farten. Just det där att samla saker får bli dagens loppistips - tänk i tema och börja bygg en samling. Placera tillsammans och du har ett snyggt stilleben som garanterat väcker nyfikenhet.

Kram & tack för att du kikar in ♥

4 kommentarer:

  1. Hihi, som av en slump har jag också en samling loppade väckarklockor!
    Vi hade dem på en hylla i sovrummet när vi bodde i Malmö, men här har de tyvärr inte hittat sin plats än. Får väl bli ändring på det.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Pernila!
    Underbart tips! Är själv i loppistagen just nu! Ann o jag ska ha loppis på vår gård , nu på lördag. Vi har samlat ihop folk i känner som kommer m egna saker o säljer. Vi hoppas på mycket folk o en härlig dag. Ska bli spännande ! Hoppas allt e bra med dej! Vi ser fram emot höstens reportage nu.. Kul! Ha det gott! Vi hörs!
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Vilken samling av klockor! Vackert stilleben. /Lisa

    SvaraRadera
  4. HEJ! JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
    T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, INREDNING .....M.M
    http://campadre.se/tipsa/7817. Även denna sida har jag tjänat tusentalskronor genom att handla på internet genom denna sida (tex på nelly, Apollo mm) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=302794

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!