tisdag 20 augusti 2013

Hej vardag!

Bild publicerad i Matmagasinet

Idag knatade yngste sonen också iväg till sitt så nu är vardagen här på allvar. Lite tomt och tyst blir det allt när man som jag jobbar hemifrån. Fast å andra sidan hör jag till skaran som gillar den känsla av nystart och förväntan som alltid infinner sig om hösten.
Själv har jag dessutom sett till att sätta lite guldkant på vardagen denna arbetsvecka. Här laddas nämligen för foto av kräftskiva i trädgården. Jag ska duka upp och skapa stämningsfullt runtomkring. Sen kommer grannfamiljen och agerar modeller och får provsmaka Mariannes goda mat. Brukar bli härliga kvällar! Resultatet kommer i tryck lagom till nästa kräftsäsong...

Glad tisdag ♥

Stort TACK för alla fina hälsningar i förra inlägget! Så kul när ni tar er tid att skriva några rader ☺

4 kommentarer:

  1. Åh, jag önskar att jag vore din granne!
    Det låter hur härligt som helst...

    Lycka till!
    Kram Eva, Tinibelli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade ju varit kul :) Här bor inte så många...

      Tack!
      Ha en fin dag!
      /Pernilla

      Radera
  2. Ha en underbart fin dag
    Här har ina barn också börjat skola och dagis
    känns lite tomt här hemma!
    Vilken fin bild och mysigt det låter
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Lyckliga grannar.. ;)

    Vilken tur med vädret!
    Här får man nog smita ut en runda till i kvälls´solen, innan man får muta in grabbarna tills sängs.. Vardagen är här igen.. :)

    Ha en mysig kväll!
    /Kram Marie

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!