torsdag 15 augusti 2013

Ikeakatalogen 2014

Skärmdump från Ikea

Snart dimper årets Ikea katalog ner i brevlådan. I alla år har det varit en högtidsstund. Jag har samlat varenda katalog från 1988 och framåt... Ja så´n är jag ☺  Det är som en liten nostalgiresa varje gång jag börjar bläddra i högen.
Lika andäktigt är det såklart inte att öppna katalogen idag. Men trots att det går alldeles utmärkt att se allt online här ser jag mest fram emot att få bläddra på riktigt. Tur det inte står "Reklam - nej tack"  på brevlådan. Den här vill jag gärna ha bland dagens post!

Glad torsdag till dig ♥

Min lilla samling av Ikea-kataloger

2 kommentarer:

  1. Roligt att ha så många ikea kataloger!
    Har förstått att det kommer många fina nyheter till hösten! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, det är något magiskt över IKEA-katalogen, det är ju en klassiker!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!