måndag 28 oktober 2013

Lugnet före stormen

Bild publicerad i Allas

Skönt att kunna jobba hemifrån en dag som denna.  Har precis varit ute och plockat in kransar, krukor, korgar och annat som jag har utomhus. Dessutom har jag försökt få undan det nödvändigaste av allt kontorsarbete. Här på landet är man liksom van att det kan bli lite hur som helst med såväl el som internet...Ska bara se till att brygga en termos varmt kaffe också, sen är jag så redo jag kan bli för stormen Simone.

Kram  ♥

På bilden en ljuvlig krans i ljung. Bind på en stomme av halm och börja med ett lager mossa. När du sedan binder på blommorna gör det inget om det blir lite glest på något ställe.

2 kommentarer:

  1. Ja, vi kan hoppas på att de inte blir så farligt som det befaras med stormen!
    Jättefin blogg! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Underbar krans, åh så fin! Jag hoppas du klarade dig bra i stormen.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!