onsdag 20 november 2013

Hyacinter ♥

Bild publicerad i Allas nr 48

Snart, snart är det dags att njuta julens hyacinter på allvar. Tycker sällan det finns något som sätter stämningen så som säsongens blommor. Hyacinter är en favorit som verkligen kickar igång kreativiteten hos mig. Med all näring samlad i löken finns det ju ingen anledning att bara ha den i kruka. Och har du inte provat hyacinter på snitt så gör det. Min erfarenhet säger att de står minst lika länge som de på lök.

Kram och tack för att du kikar in här ♥

Ps.
Ledsen för dålig uppdatering... Skulle verkligen vilja fräscha upp min blogg (och hemsidan!), men just nu räcker inte tiden till. Lite mer aktiv är jag på instagram. Vill du följa mig där heter jag pernilla_dona.

1 kommentar:

  1. Hej Pernilla,
    Njöt av din fina arrangemang i senaste Allas!
    Blev väldigt glad när jag såg att du även nämnt Ann-Tikt & Sånt som inköpsställe...
    TACK för din omtanke och kram
    Ann

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!