måndag 4 november 2013

Julblommor, instagram och kurs



Jag blåste inte bort i stormen... : ) Vi fick stå ut med strömavbrott i ett knappt dygn, men annars gick det bra.
Nu har det minsann hunnit bli november också, vilket gör det fritt fram att frossa i julblommor - eller? Lite tidigt säger nog jag även om det står en och annan hyacint och doftar här hos oss. Blir ju lätt så att det som blir över vid fotograferingar får pryda köksbordet oavsett årstid.

Just en sådan bild från köksbordet och en del bakom kulisserna kan ni se via mitt instagram, där jag finns med sedan någon vecka. Sist på bollen, som mina söner skulle säga, men nu är jag där och provar mig fram
pernilla_dona heter jag om du vill kika in.

Kram  ♥

Här väntar strax kurs hos denna duktiga tjej. Ni kan se henne i morgonsoffan (TV4) på onsdag och lära mer om värme i inredningen. Det tänker i alla fall inte jag missa.

1 kommentar:

Varmt välkommen att lämna en hälsning!