tisdag 31 december 2013

2014 ♥

Bild publicerad i Amelia

Det är likadant varje år. Kring mellandagarna kommer den där stora tacksamheten över året som gått och allt det goda jag har runtomkring mig. Ju närmare det nya året vi kommer växer sedan förväntan över det som ligger framför oss.
Tänk ett alldeles nytt blankt år att göra vad man vill med. Ja, nästan i alla fall. Det finns såklart en del måsten, men jag tänker mer på möjligheterna. Älskar känslan av nystart. Och även om mitt liv aldrig brukar förändras särskilt mycket (och det är jag sannerligen också glad för) gillar jag att låta tankarna fara fritt.
I år har det till och med kommit drömmar och visioner på pränt i en vacker anteckningsbok. Inga nyårslöften, inte alls, utan mest tankar som fladdrat omkring. På ett papper blir allt mer konkret, som en fin liten påminnelse, att ha med sig in på det nya året.

Nu dags att fixa efterrätt till kvällens knytkalas!

Önskar dig ett gott slut och ett alldeles fantastiskt 2014 ♥

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År!
    Fint med tankar i anteckningsbok.

    SvaraRadera
  2. va fint å sätta det på pränt :)
    God Fortsättning....
    å missa nu inte.

    SATURDAY SHOW OFF

    de e kul att var med :)
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  3. God fortsättning, Pernilla!
    Nog är det en speciell känsla så här i början av ett nytt år, när allt ligger som ett oskrivet blad och man får drömma om alla spännande projekt man får sätta tänderna i.
    En riktigt skön trettonhelg önskar jag dig, innan allt drar igång på riktigt!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Alla:
    Tack för fina hälsningar! God fortsättning på er!
    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!