fredag 13 december 2013

Fröken Knopp / Härligt Hemma

Bild publicerad i Härligt Hemma

Hej kära bloggvänner!
Missade ju och tala om för er att fina Fröken Knopp fanns med i förra helgens Härligt Hemma. Jättemånga välgjorda och vackra blomsteridéer att inspireras av! Hoppas ni kanske kan knipa en tidning innan nästa är ute. Ja, alltså ibland tycker jag allt går galet fort. Är det någon som håller med? Kanske bara för att det är jultid och jag just idag känner mig liiite stressad... Tur det är fredag och helg!

Kram & Glad Lucia ♥

Elin hittar ni i butiken på logen till Hörnsjöns plantskola, strax utanför Kyrkhult i Blekinge. Absolut värt en omväg! Öppet fredagar och lördagar fram till jul

3 kommentarer:

  1. Jag hann tyvärr inte få tag på tidningen för jag letade i butiken idag men den verkar inte finnas kvar... :( Jätte fin bild i alla fall... //Lindashus

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så synd... Fråga i din butik så snart som möjligt. Kanske det finns någon som de tagit undan när det kom en ny.

      Trevlig helg!

      Radera
  2. Ja, det kanske finns kvar... Mycket inspirationsbilder här! Tack för din fina kommentar i min blogg. Kram Linda

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!