onsdag 22 januari 2014

Bloggtips ♥

 
Alltså det här bloggåret har då rakt inte börjat så bra för min del. Jo, jag har fler besökare än någonsin - stort TACK för det ♥
 
Men.... jag har då sannerligen inte varit någon flitig bloggare. Det var jag inte tidigare heller, det vill jag inte påstå men nu är det sämre än någonsin. Om framtiden vågar jag bara säga att bloggen fortsätter. Hur ofta jag uppdaterar hänger helt enkelt på tiden. Den där som vi alla har lika mycket av, men som vi väljer att göra så olika med. Här snurrar det på med jobb - trots att det är januari - och tacksam är jag. Så då får bloggen helt enkelt stå lite åt sidan.
 
Bjuder istället på två färgstarka bloggtips. Först ut är en alldeles nystartad blogg av superduktiga Sofia / Miss Living. Deras supercoola hem kunde ni se i Hus & Hem i höstas, men vill ni se mer så kika här
 
Missa inte heller bloggen för WalkSlowly. Bakom den döljer sig Elin som tidigare drev inredningsbutik med just Sofia.  Alltså två otroligt kreativa tjejer vars väg jag är så glad att ha fått korsa. Nu är Elin igång med ett nytt projekt där hon importerar helt underbara indiska överkast, plädar, sittpuffar, väskor m.m. Webbutiken hittar du här
Lånade rekvisita där nyligen och funderar nu på om inte någon färgstark vintagepläd ska få flytta hit...

Kram till dig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!