tisdag 14 januari 2014

Gyllene tider!

Bild publicerad i Allas nr 3 / 2014

Ni har väl inte missat trenden med de gyllene tonerna? Mässing och koppar är hetare än någonsin. Själv gick jag loss med en sprejburk kopparfärg för ett jobb till Allas som publicerades i veckan. Allt från gamla ramar till krukor och burkar kan sprejmålas helt eller delvis. Snabbt och lätt går det -  och det gillar jag.

Njut din dag ♥

Hur det såg ut bakom kulisserna när jobbat plåtades hemma hos oss i höstas hittar du på instagram. Klicka här eller på länken till höger på bloggen så kommer du dit

3 kommentarer:

  1. Så fint, verkligen proffsigt!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. HEJ! Jag tycker du är så fin <3
    JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
    T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, INREDNING .....M.M
    http://campadre.se/tipsa/7817. Även denna sida har jag tjänat tusentalskronor genom att handla på internet genom denna sida (tex på nelly, Apollo mm) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=302794

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!