fredag 31 januari 2014

Vinterpicknick ♥

Bild publicerad i Allas nr 6
 
I ärlighetens namn är inte vintern min bästa tid på året rent vädermässigt. Fryser så lätt... Men picknick är alltid mysigt. Mina bästa packa-maten-tips - och några smarriga recept - finns i veckans Allas. Här får du också ljuvliga bilder av två rosenkindade sötnosar som var med min fina fotografvän Ulrika och mig när vi gjorde jobbet förra året. Härliga minnen ♥

Tror faktiskt det kan bli en vinterpicknick i helgen. Men min vana trogen lär det bli invid en fotbollsplan ; ) Ja, ni som känner mig vet ju att jag är en "fotbollsmamma" som nästan varje helg står där - och fryser - invid planen. Bara för att jag vill och tycker det är så fantastiskt roligt.


Kram till dig ♥

4 kommentarer:

  1. Åh vad det låter mysigt! Om det bara kan sluta blåsa här kanske jag härmar dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du fick en mysig vinterpicknick ♥
      Kram
      /Pernilla

      Radera
  2. Nämen är det du? Jag har ju Allas och har sett reporteget, brukar av någon anledning alltid kolla vem fotograf och reporter är, nu fick jag ju veta att det är du dessutom. Fina bilder!!!

    /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha! Ja det är jag - med pälsmössa och allt : )
      Kram ♥
      /Pernilla

      Radera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!