fredag 21 mars 2014

Grön längtan ♥

 
Bild publicerad i Amelia nr 6

Nu har den där gröna längtan slagit till med full kraft hos mig. Har varit på Nordiska Trädgårdar och blivit så inspirerad. Måste helt enkelt se till att få några fröer i jorden i helgen. Jag brukar inte krångla till det utan kör några enkla varianter inomhus för att sedan satsa på odlingen i köksträdgården. Krasse blir man aldrig för stor för. Så otroligt gott att klippa över smörgåsen. Några ärtskott åker nog också i jorden. Vi får se vad det blir helt enkelt.


Allt gott till dig ♥
 
 

2 kommentarer:

  1. Oj, kanske måste jag också komma i gång, köpte just frön till purjolök. Ser så ljuvliga ut!

    SvaraRadera
  2. Åh nu inspirerade du mig också!! Får se vad jag kan hinna få till:)

    Varm kram
    Milla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!