torsdag 17 april 2014

Påskdukning ♥

Bild publicerad i Allas

Att använda äggskal som vas är ett enkelt tips om du vill piffa till påskdukningen. Här har jag dessutom textat en remsa med min välanvända dymo. Finns för 139 kr hos Clas Ohlson.

Själva kan vi inte ens koka ett ägg här hemma. Spisen har nämligen gått sönder... Det brann inne i den och allt fick dras ut i hast. Kanske läge att köpa den äggkokare som jag tidigare ratat som en av de mest onödiga prylarna till köket ; ) Grillen lär i alla fall åka fram, så tur för oss att det lovas fantastiskt väder i helgen.


Tack snälla för alla hälsningar i förra inlägget ♥
Glad Påsk ♥

2 kommentarer:

  1. Men fy vad jobbigt när spisen ger upp, det gjorde vår för ett par år sedan mitt i bullbaket! Vad glad man blir ... Fint med fyllda ägg, jag sådde faktiskt grädsrön i ägghalvor men jag missade lite med vattningen så det blev inget, typiskt.

    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja, här har du ytterligare en Dymo-diggare! Himla finurlig grej det där.
    Brand i spisen låter läskigt, tur i oturen att det inte slutade värre än det gjorde.
    Och väder för grillning har vi ju verkligen haft den senaste veckan!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!