onsdag 10 september 2014

Favorithyllan DIY ♥

Bild publicerad i Amelia

Visst är det väl fler än jag som samlar tidningar på hög? Det blir små travar lite här och var där jag drar fram, men nu har jag nog kommit på hur jag bäst ska förvara mina magasin innan den obönhörliga rensningen behöver göras.
Jag - eller ja rättare sagt min man då (han gör ju det så mycket snabbare) - monterade hjul på en gammal planka jag letat upp i vårt uthus. Vips hade jag en enkel hylla som smidigt kan rullas fram och tillbaka.

Nu är dock hyllan överfull och nya högar har staplats direkt på golvet intill. Så frågan om hur man ska gå tillväga för att klara att sortera och minska den där växande tidningshögen kvarstår. Jag har inget bra svar... Har ni?
 
Kram ♥


(Hjul, 4 st/ 59 kr, från Ikea)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!