fredag 24 oktober 2014

Helg - och en kranskurs ♥

Bild tidigare publicerad i Allas

Så var det fredag igen och en lång, härlig helg ligger framför oss. Lite sol hoppas jag på så att jag får energi att ta ett sista ryck i trädgården. Krattar löv gör jag dock inte. Nej, de är vackra där de ligger tycker jag. Men det finns en del att klippa ner i rabatterna och fortfarande några krukor som behöver bäras in.
 
Ha det gott! ♥


Jo, jag har fått frågor om det blir någon kranskurs i vår lilla by till advent och visst blir det så.
I den mysiga miljön i det ombyggda stallet hemma hos min goda granne Monica kommer det att bindas kransar vid två tillfällen i november. Bästa tipsen genom skapandet ger Matilda som är utbildad florist och fantastiskt kreativ. All info hittar ni här

2 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!