fredag 31 oktober 2014

Tända ljus ♥

Bild publicerad i Amelia

I dag har jag farit runt och fixat rekvisita inför nästa veckas jobb. Det är mycket bära, hämta och lämna bakom kulisserna i mitt jobb. Och planering såklart. Så att allt finns på plats när det väl är dags för plåtning. Men nu har jag landat här hemma och tänt ljusen. De där ljusen är ju det bästa med den här säsongen.

Bilden är inte hemifrån vårt även om jag skulle önska det. Så himla mysigt i det där huset vill jag lova. Tänk det vackra vardagsrummet fick vi låna bara sådär av en supersnäll tjej som jag lärt känna via instagram. Visst är väl världen rätt härlig när kontakter knyts av en slump och det visar sig att man finns rätt nära varandra geografiskt och har massor gemensamt. Tack snälla Marie ♥

Vill ni se mer av det där fina hemmet så följ henne på instagram (marielinderoth heter hon). Hon har bland annat det mest fantastiska badrum jag någonsin satt min fot i.

Ha en fin helg ♥

4 kommentarer:

  1. danke für die wunderschönen bilder und inspirationen, einen schönen freitag wünscht angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Åh tusen tack för dina fina ord! Vad glad jag blir!
    Stor kram! ❤
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som tackar, Marie ♥
      Kram!

      Radera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!