tisdag 23 december 2014

En strålande jul ♥

Bild publicerad i Amelia

Nu mina vänner ska jag alldeles strax ta och packa ihop kontoret som breder ut sig här över köksbordet. Sen blir det till att fira jul fullt ut tillsammans med nära och kära. Vi har inte så storslagna planer utan ska mest försöka ta vara på tiden och umgås.

Men först vill jag önska er alla och envar en strålande jul!
Julkramar ♥


Det skånska julvädret är inte särskilt magiskt just nu, så jag gör mitt bästa för att skapa stämning inne. En mängd stjärnor samlade i grupp gör sig lika fint inne i rummet som i ett fönster. Inte behöver de lysa alla heller. Det blir vackert ändå. För kul effekt så häng upp i olika band.

1 kommentar:

  1. merry christmas !!! their pictures are very beautiful !!! love all of angie from Germany

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!