torsdag 4 december 2014

Snabbt julfix ♥

Bild publicerad i Allas

Har ni upptäckt de smarta pennorna som det går att skriva på glas med? Jag har införskaffat mig en svart och en vit, från Granit. Perfekt såhär i jultid om man till exempel vill märka upp glasburkarna till  adventsljusen. Tänkte faktiskt skriva en liten julhälsning på mitt gamla vitrinskåp också. Det går att sudda ut hur enkelt som helst. Är man lite konstnärlig - eller tålmodig -  så finns massor med fint att göra. Kika in hos Helena /Living by H för ljuvlig inspiration.

 Kram ♥

3 kommentarer:

  1. danke für die schönen bilder!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Himla fint, det där med att skriva med vit penna på glas. Jag har också en sån där penna någonstans i mina gömmor, så det blir nog till att leta tror jag minsann.

    Som du kanske märkte så tog jag mig aldrig till julmarknaden i Norra Sandby. Däremot har jag försökt tota ihop en egen krans till dörren, fast lika fin som dina brukar vara blev den inte riktigt...

    Ha en skön lördagkväll och en fin andra advent!

    SvaraRadera
  3. Linda dica, adorei. Obrigada por nos presentear com lindas sugestões.
    Tenha um ótimo dia.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!