onsdag 21 januari 2015

Uppdaterat ♥

Bild publicerad i Allas nr 4

Vilken fart det blev när nya året drog igång. Ja, inte här på bloggen då - men annars. Vi gör fortfarande juljobb och fortsätter med det ett par veckor till. Så om du undrar vem det är som köper alla dessa överblommade amaryllisar och hyacinter så vet du nu att det är jag : )

Följer du mig på instagram (länk i högerspalten) så har du kanske koll på att jag även hunnit med ett snabbt besök på Formex för att inspireras av vårens nyheter samt börjat min keramikkurs igen.



Njut din dag ♥

Tips!
Har du provat att trycka på tyg någon gång? Riktigt roligt måste jag säga. Det blev snabbt resultat - och det gillar jag.
På bilden har jag förvandlat ett gammalt lakan till en duk med mönster av skira tårtpapper. Jag använde en sprejfärg för textil (Panduro). Mönstret centrerades på duken så att jag kunde låta färgen sudda ut mot kanterna och öka effekten av att det är handgjort. Spreja tunt i flera lager. Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag har följt din jättefina blogg länge, men först idag förstod jag att du bor andra sidan ån! Kul!
    Tack för inspiration/Linda

    SvaraRadera
  2. Åh vad snyggt!
    Det fick jag lust att prova!

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Wow så snyggt!! Blir tokinspirerad!

    Ja jag undrade just var alla överblommade julblommor tar vägen...;);)

    Synd att vi missade varandra på Formex tänker jag nu... next time:)

    KRAM
    Milla

    SvaraRadera
  4. Underbart jobb du har :) Men jag är iofs rätt glad att slippa julpynt!

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!