torsdag 2 april 2015

Påskbukett ♥

Bild publicerad i Allas

Ärligt talat påskpyntas det inte särskilt mycket hos oss. Men ett stort fång påskliljor vill jag ha på bordet denna helg. Gärna tillsammans med de där ljuvliga pingstliljorna och en och annan kvist med grönt från trädgården.
Mina bästa vaser är stora burkar från loppis. Har ett helt gäng i olika storlekar. Perfekt till alla typer av blomster. Ett tips att hålla utkik efter nu när loppissäsongen snart drar igång.


Glad Påsk!
 
 
Här hoppas jag på sol och trädgårdsarbete. Jag vet, prognoserna är inte så goda. Men jag lever på hoppet. Just nu skiner solen!

2 kommentarer:

  1. Verkligen en fantastisk påskbukett och de där stora burkarna är verkligen användbara på många sätt.

    Fin påsk till dig
    Annie

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!