fredag 17 april 2015

Plötsligt händer det

Layout Sofia Brolin /Brolin Form
 
 
Tänka sig... Nu är den äntligen klar - min hemsida - dona.nu
 
Så galet glad är jag att detta dåliga samvete nu är lyft från mina axlar och min sprillans nya sida ligger där. Tusen tack Sofia! Jag kan fortfarande inte förstå riktigt hur du lyckades tyda vad det var jag ville ha när jag knappt visste det själv. 
Stort TACK också till de fantastiska fotografer jag samarbetar med. Utan era bilder skulle det inte vara någonting.  
 
Jag vet inte om det är så för er, men hos mig finns i alla fall en del projekt som aldrig tycks gå i lås. Min hemsida har varit ett sådant. Under fyra år gjorde jag inte en enda uppdatering...  Ambitionen att lösa det på egen hand har funnits, men det blev ju aldrig av. Trösklen till starten var helt enkelt för hög. Och så kan man ju alltid skylla på lite andra projekt. Men nu har jag lärt mig. Ta hjälp med det som inte just du behärskar. Det är dagens tips!
 
På denna nya sida ska jag framöver på egen hand kunna uppdatera med nya bilder, så fyra år ska det inte dröja det lovar jag här och nu. Varmt välkommen in och ta en första kik ♥
  
 
Fin helg till dig ♥
// Pernilla

10 kommentarer:

  1. Jättefin hemsida!! �� Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Marie L

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint Pernilla. Det här är DU!!!
    Stor Grattiskram
    Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad jag blir! Tack Ann ♥

      Radera
  3. Spännande med ny hemsida! Jag måste genast kika in och kolla läget.
    Visst är det ljuva vårdagar vi har för tillfället! Man har ju nästan inte tid att jobba...
    Hoppas vi springer på varandra framöver, - loppispremiär vid Tydingesjön 2 maj kanske?
    Kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. P.S. Nu har jag kikat! Verkligen superfint! Och allra bäst var bilden på dig där på köksbänken. D.S.

      Radera
    2. P.S. Nu har jag kikat! Verkligen superfint! Och allra bäst var bilden på dig där på köksbänken. D.S.

      Radera
    3. Tack snälla du för loppistips & glada hejarop ♥
      Kram!

      Radera
  4. Grattis till en jättefin hemsida!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Tack, tack Jenny ♥
    Blev så inspirerad av dina fina bilder från Kristinelunds Trädgård i Tyringe. Dit måste jag snart åka : ) Tack för tips!

    Kram & trevlig helg

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!