fredag 4 september 2015

Helgtipset - bädda för höst ♥

Bild publicerad i Amelia Höst

Denna veckan har det känts så tydligt, hösten kryper allt närmare... I morse hade värmen i badrumsgolvet kickat igång för första gången på länge, det trillar små löv från björkarna i vår trädgård och mörkret kommer så tidigt att jag blir förvånad varje kväll.
Själv vill jag både rensa ut sommarkläder ur garderoben och skapa en mer ombonad känsla hemma.
Ett enkelt sätt är att byta - eller addera - massor med textil. Så till helgen får det bli till att bädda med de mörka påslakanen i linne och leta bland mina kuddar och plädar. Om jag hinner rensar jag garderoben också : )

Med detta tror jag att jag kickat igång en ny kategori här på bloggen - helgtipset!

 Kram ♥
 
 Bilden: Påslakanset i linne, H&M Home, 599 kr. Blommig kudde, Åhléns, 199 kr, Gult och grått kuddfodral i linne, 240 kr, Olsson&Jensen / Walkslowly. Lampa Ranarp, Ikea, 399.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!