fredag 2 oktober 2015

Hylla hösten ♥


Bild publicerad i Amelia

Så var det dags att säga hej till en ny månad. Och hejdå soliga, sköna september.
Känns helt ok om ni frågar mig. Jag tycker om hösten.

Men. Jag måste medge att det känns lite knepigt att vi knappt hinner njuta en årstid förrän nästa pockar på uppmärksamhet. Jag håller absolut med dig Fröken Grön. Jag är inte heller redo för julsakerna som redan packas upp i butik, även om jag måste medge att jag börjat kika på en del julinspiration.
I mitt jobb så blandas årstiderna huller om buller. Vi har precis plåtat säsongens sista sommarjobb samtidigt som det görs höstjobb (såklart). Dessutom ska det göras såväl vår- som nyårsjobb denna månad.
Ändå - eller kanske just därför - känns det skönt att försöka praktisera den svåra konsten att vara här och nu.

Glad höst ♥

 
Tips! Hyllan på bilden fixar du på enklast möjliga vis med ett snöre om ett hyllplan från närmaste bygghandel. Snyggt om du vill ha ett fönster som grönskar i flera nivåer. Häng upp i krokar från taket.
Och det här jobbet med höstfönster,  ja det gjorde vi precis innan sommarsemestern tog vid...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varmt välkommen att lämna en hälsning!