fredag 30 oktober 2015

Inspiration sovrum ♥


Säng från Hilding Reklambyrå Quid
Foto: Olof Abrahamsson Styling: Pernilla Nilsson / dona.nu


Säng från Hilding Reklambyrå Quid
Foto: Olof Abrahamsson Styling: Pernilla Nilsson /dona.nu

Funderar du på att fixa till sovrummet i höst/vinter? Då kan jag tipsa om att ett helt galleri med bilder ligger uppe på Hilding.nu Klicka här för att bli inspirerad
Skulle vara så kul att höra vilken som är din favorit. Själv har jag svårt att bestämma mig... 

Sov gott!
/Pernilla 


Tips! Att ställa sängen en bit från väggen och placera två klädställningar bakom gaveln kan vara en god idé om du liksom jag ännu inte hittat platsen för en walk-in-closet. Här kan säsongens favoritplagg hänga framme - snyggt och lättillgängligt. 

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte att alla bilder var väldigt inspirerade även om jag gärna hade sätt mer färg på inredningen och tapeterna.

    SvaraRadera
  2. Hej Lena,
    Tusen tack för att du tog dig tid. Kul att höra din åsikt : )
    Allt gott!
    /Pernilla

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!