onsdag 13 januari 2016

Gör om skåp från Ikea

Bild publicerad i Allt i Hemmet nr 2 / 2016

I senaste Allt i Hemmet, som finns ute i butik nu, har jag gjort om tre standardmöbler. Den här förvandlingen är min favorit. Från början var det två enkla, vita köksskåp från Ikea. Funktionella såklart, men lite tråkiga.
För att få det mer personligt har jag inte bara bytt färg utan också både handtag och ben. Det är helt klart detaljerna som sätter stilen.

Kram 
/Pernilla 


Tips! Se här hur Ikeas skåp Ivar förvandlats på tre sätt
All info och steg-för-steg beskrivning om mitt skåp hittar du i tidningen


3 kommentarer:

  1. Hittade hit till din trevliga blogg och passar på att önska dig en fin måndag :)

    SvaraRadera
  2. åååh så fint. Vad är det för kulör på färgen? Jag ska måla om ett skåp till min dotters rum ochfastnade för denna färg.

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!