fredag 4 mars 2016

Trender, tapeter och tips

Bild från Sandberg Tapeter

Ni vet känslan när man mött människor som inspirerar stort - på alla plan. Den känslan bär jag med mig idag. Var och lyssnade på kreativa Hanna Wendelbo Hansson när hon talade om vad som rör sig i huvudet på en tapetdesigner. Otroligt inspirerande - och underhållande.

Det handlade om hur mönster skapas, men också om trender. Vill du ha en liten sammanfattning så kika in på Sandberg Tapeter där Hanna jobbar. Det finns en fin trendspaning - och ett roligt inredningstest.

Klicka här och kolla om du är en Sökare, Samlare, Odlare eller Upptäckare.
Själv blev jag en Upptäckare. Men med starka drag av både Odlare och Samlare skulle jag gissa. Vem är du?

Trevlig helg
/Pernilla 

Hanna är inte bara tapetdesigner hon är också stor inspiratör på Instagram där hon precis dragit igång sin traditionella fotoutmaning. Det finns en hashtag för varje dag att samlas kring. Riktigt roligt! Läs mer hos @hannawendelbo eller @fotoutmaningmars2016

4 kommentarer:

  1. Ja Hanna inspirerade verkligen! Gjorde också testet och blev en upptäckare jag med.
    Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är nog rätt lika Marie : )
      Ha det gott!
      /Pernilla

      Radera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!