fredag 15 juli 2016

Glad sommar!

Foto: Olof Abrahamsson
Bild publicerad i Amelia 

Ja, vad säger när man inte bloggat på snart två månader. Tror aldrig det hänt tidigare faktiskt. Och då har jag ändå bloggat sedan 2009 såg jag när jag nu bläddrade i arkivet.
Men allt är bra. Det är bara det där med tiden. Det är ju så rättvist fördelat att vi alla har 24 timmar om dygnet - och det är ju fantastiskt om man tänker efter. Någonstans där har det ändå inte funnits utrymme. Men det är tillfälligt. Jag tänker absolut fortsätta blogga. Det är bara det att jag ska ha lite sommarlov först. Bara vara. Inte göra så mycket, tänker jag.

Glad sommar! 
/Pernilla 


PS. Högerspalten är uppdaterad med de senaste jobben.

SparaSpara

1 kommentar:

  1. Ser fram emot dina blogginlägg! Önskar dig ett härligt sommarlov!
    Hoppas vi ses och hörs.
    Kram Marie L

    SvaraRadera

Varmt välkommen att lämna en hälsning!